Korte stroomuitval in Rotterdam-Charlois

Rotterdam 27-01-2013
Delen van de Rotterdamse deelgemeente Charlois hebben zondagmiddag 27 januari korte tijd te maken gehad met stroomuitval. Daardoor zaten 10.000 klanten ongeveer tachtig minuten zonder elektriciteit.

Monteurs van netbeheerder Stedin gingen direct na de melding om 12:42 uur ter plaatse om de storing zo snel en veilig mogelijk op te lossen. Om 14:00 uur had vijfennegentig procent van de klanten weer stroom. Om 14:30 uur was de uitval ook bij enkele bedrijven rondom de Maashaven volledig opgelost. De stroomuitval werd veroorzaakt door een defecte kabel.

Heeft u nog problemen met uw energievoorziening? Neem dan contact op met de Stedin storingsdienst via 0800-9009 (gratis, 24 uur per dag).