Stedin benoemt twee nieuwe leden Raad van Commissarissen

01-01-0001

Rotterdam, 3 juli 2012 – Stedin heeft twee nieuwe leden in de Raad van Commissarissen (RvC). De heren D. (Dick) van Well (64) en drs. G.A.J. (Guido) Dubbeld (41) zijn benoemd als lid van de RvC van de in Rotterdam gevestigde netbeheerder van elektriciteit en gas.

Van Well is per 1 juli 2012 benoemd tot lid van de RvC. Van 1998 tot oktober 2010 was hij voorzitter van de Raad van Bestuur van bouwbedrijf Dura Vermeer, waar hij sinds 1973 werkzaam was en diverse functies heeft vervuld.  Naast het lidmaatschap van de RvC van Stedin is Van Well onder meer lid van de Raad van Commissarissen van Dura Vermeer Groep NV, voorzitter IkZitopZuid, en president-commissaris van Feyenoord NV. Hij volgt mevrouw N.H. van den Broek-Laman Trip op, die vanwege het verstrijken van de bestuurstermijn  is teruggetreden als lid.

Dubbeld is op 1 mei 2012 toegetreden tot de RvC van Stedin. Hij is lid van de Raad van Bestuur van Eneco Holding N.V. als Chief Financial Officer. Voordat Dubbeld in 2002 bij Eneco in dienst kwam, werkte hij voor diverse financiële instellingen als MeesPierson, HypoVereinsbank en UBS. Hij volgt in de RvC mr. J.F.J.M. (Jeroen) de Haas op die in verband met het verstrijken van de bestuurstermijn per 1 mei is teruggetreden.

Stedin verheugd met nieuwe leden RvC

Raad van Commissarissen en directie van Stedin zijn verheugd met het aantreden van Dubbeld en Van Well. Hun ervaring en achtergrond zijn een prima aanvulling binnen de RvC. Met de benoemingen bestaat de Raad van Commissarissen van Stedin thans uit: mr. R.S. (Roel) Cazemier (Voorzitter), mevrouw prof. dr. J.P. (Tineke) Bahlmann, ir. C.J. (Cees Jan) Asselbergs, drs. G.A.J. (Guido) Dubbeld en D. (Dick) van Well. De Raad vergadert vier tot zesmaal per jaar in aanwezigheid van dr. J.W.A (Jeroen) de Swart, directeur van Stedin.