Stedin bij beste vijftig werkgevers van Nederland

16-07-2013
Rotterdam, 16 juli 2013 – Netbeheerder Stedin is genomineerd voor de titel ‘Beste Werkgever van Nederland 2013’. Voor de jaarlijkse awards zijn in totaal honderd organisaties geselecteerd: vijftig met meer en vijftig met minder dan duizend medewerkers.

Het Beste Werkgeversonderzoek is dit jaar voor de twaalfde keer door onderzoeksbureau Effectory en Intermediair uitgevoerd om een objectief oordeel te kunnen vellen over werkgeverschap in Nederland.

De positie die organisaties op de ranglijst krijgen, is gebaseerd op de algemene tevredenheid van de eigen medewerkers. Verder zijn er awards voor bedrijven die het sterkst zijn gestegen ten opzichte van de meting van vorig jaar. Op dinsdag 8 oktober maken Effectory en Intermediair bekend wie zich de Beste Werkgevers van Nederland mogen noemen in de twee bovengenoemde categorieën.

Altijd energie voor klanten én voor medewerkers

Stedin zorgt ervoor dat klanten altijd energie hebben en heeft klanttevredenheid als prioriteit. Niet verwonderlijk dus dat de energienetbeheerder ook graag een goede werkgever wil zijn. Tevreden medewerkers zorgen immers voor tevreden klanten.

Naast dat de algemene tevredenheid een nominatie heeft opgeleverd, heeft Stedin als werkgever een aantal specifieke positieve punten. Zo heeft het nieuwe, duurzame hoofdkantoor Blaak 8 in Rotterdam een moderne en flexibele inrichting waarbij het prettig werken is. Ook de verhouding werk-privé en de arbeidsvoorwaarden leiden tot tevredenheid bij medewerkers.

Wij zijn natuurlijk blij met de nominatie als beste werkgever 2013

zegt Niekalbert Butz manager HRM van Stedin.

Nog blijer zijn we echter met de waardering van onze medewerkers voor alle aspecten die het werken bij onze organisatie aangaan.

WerkenbijStedin.net

Werken bij Stedin? Stedin zoekt altijd getalenteerde medewerkers die het vernuft hebben om de Randstad in beweging te houden. Neem dus het belangrijkste energienetwerk van Nederland in handen en kijk voor actuele vacatures op www.werkenbijstedin.net.