Stedin eindigt in top vijftig beste werkgevers van Nederland

08-10-2013

Rotterdam, 8 oktober 2013 – Stedin is in de verkiezing ‘Beste Werkgever van Nederland 2013’ in de top geëindigd. Honderd bedrijven werden in juli hiervoor in twee categorieën genomineerd. Stedin was het voor eerst genomineerd en is uiteindelijk op een verdienstelijke 45ste plaats terecht gekomen.

Het Beste Werkgeversonderzoek is in 2013 voor de twaalfde keer door onderzoeksbureau Effectory en Intermediair uitgevoerd om een objectief oordeel te kunnen vellen over werkgeverschap in Nederland. De positie die organisaties op de ranglijst krijgen, is gebaseerd op de algemene tevredenheid van de eigen medewerkers.

Altijd energie voor klanten én voor medewerkers

Stedin zorgt ervoor dat klanten altijd energie hebben en heeft klanttevredenheid als prioriteit. Niet verwonderlijk dus dat de energienetbeheerder ook graag een goede werkgever wil zijn. Tevreden medewerkers zorgen immers voor tevreden klanten.

Naast dat de algemene tevredenheid een hoge positie heeft opgeleverd, heeft Stedin als werkgever een aantal specifieke positieve punten. Zo heeft het nieuwe, duurzame hoofdkantoor Blaak 8 in Rotterdam een moderne en flexibele inrichting waarbij het prettig werken is. Ook de verhouding werk-privé en de arbeidsvoorwaarden leiden tot tevredenheid bij medewerkers.

,,Wij zijn natuurlijk blij met onze hoge klassering als werkgever’’, zegt Niekalbert Butz manager HRM van Stedin. ,,Nog blijer zijn we echter met de waardering van onze medewerkers voor alle aspecten die het werken bij onze organisatie aangaan.’’

WerkenbijStedin.net

Werken bij Stedin? Stedin zoekt altijd getalenteerde medewerkers die het vernuft hebben om de Randstad in beweging te houden. Neem dus het belangrijkste energienetwerk van Nederland in handen en kijk voor actuele vacatures op www.werkenbijstedin.net