Stroomstoring in Sommelsdijk

Sommelsdijk 24-04-2013
Een deel van Sommelsdijk kampt sinds 12.35 uur met een stroomstoring. De oorzaak is een defect elektriciteitshuisje. Inmiddels is de storing voor 80 procent van de 1.100 getroffen klanten verholpen.

De storing is in het gebied tussen de Zuidelijke Achterweg, Groene Zoom, Olympiaweg en Langeweg. Monteurs van Stedin zijn ter plaatse om de storing zo snel en veilig mogelijk op te lossen.

Door het defect in het elektriciteitshuisje aan de Prinsesselaan was een korte knal hoorbaar. Klanten buiten het hierboven genoemde gebied ondervonden hierna een korte stroomonderbreking van enkele seconden. Heeft u nog problemen met uw apparatuur? Neem dan contact op met de storingsdienst van Stedin via 0800-90090800-9009.