Stroomstoring in Sommelsdijk volledig voorbij

Sommelsdijk 24-04-2013
De stroomstoring in een deel van Sommelsdijk is sinds 15.45 uur volledig opgelost. De storing werd veroorzaakt door een defect elektriciteitshuisje.

Door het defect in het elektriciteitshuisje aan de Prinsesselaan hadden klanten in het gebied tussen de Zuidelijke Achterweg, Groene Zoom, Olympiaweg en Langeweg sinds 12.35 uur geen stroom. Klanten buiten dit gebied ondervonden een korte stroomonderbreking van enkele seconden.
Stedin heeft in nauwe samenwerking met de gemeente Goeree-Overflakkee en de hulpdiensten van veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond aan het herstel van de stroomvoorziening gewerkt. Voor het merendeel van de klanten was de storing na anderhalf uur opgelost. Voor circa 150 klanten duurde het herstel langer omdat zij via een noodstroomaggregaat van stroom worden voorzien. Dit aggregaat blijft draaien tot het elektriciteitshuisje is gerepareerd.

Een noodstroomaggregaat voorziet zo'n 150 klanten in Sommelsdijk van stroom
0800-9009Heeft u nog problemen met uw apparatuur? Neem dan contact op met de storingsdienst van Stedin via 0800-9009.