Stedin redt opening Frietboutique

06-06-2017
Voor altijd een Stedin fan, zo omschrijft Pebbles van Noorden zichzelf. Als eigenaresse van de nieuwe Frietboutique in de Witte de Withstraat in Rotterdam, kreeg ze vlak voor de opening de schrik van haar leven toen het erop leek dat de nieuwe zaak niet open kon.

In alle hectiek naar de opening toe, was Pebbles vergeten een afspraak te maken voor het verzwaren van de benodigde gasaansluiting. “Toen ik het ontdekte, kon ik in de planningstool alleen nog een afspraak maken als de opening al geweest zou zijn. Een kleine ramp, want zonder gas geen friet en dat met een aangekondigde opening waarbij we gratis friet zouden uitdelen.”

Na een telefoontje naar onze klantenservice, werden de benodigde collega’s gemobiliseerd om de aansluiting met spoed te verzwaren. Dat lukte de volgende dag al! Een hele opluchting voor Pebbles en haar collega Sammy Berendsen, want bij de opening stond een flinke rij mensen te wachten. De Stedin-collega’s die hebben geholpen, kregen vanmiddag een frietje. Nu zijn wij ook fan!

Stedin medewerkers bij de FrietboutiqueV.l.n.r. Michelle, chief happiness officer bij Frietboutique, en Stedin medewerkers Levent, Catia en Sascha.