Vernieuwde Stedin apps beschikbaar voor iPads en Android tablets

22-01-2016
Rotterdam, 22 januari 2016 – Weet Stedin al dat er een stroomstoring of gaslek is? Hoe groot is de storing? Snelle reparatie door én informatie van Stedin is meer dan gewenst bij energieuitval. De netbeheerder geeft via haar website stedin.net en eigen apps voor Apple, Android en Windows smartphones & tablets verbeterde informatie over incidenten in haar werkgebied.

Stedin heeft haar apps deze maand verbeterd en versies uitgebracht die speciaal ontworpen zijn voor iPads en Android tablets. Op een interactieve kaart kan iedereen de grotere elektriciteits-, gasstoringen en gaslekkages in ons gebied zien en de bijbehorende updates en nieuwsberichten hierover volgen. De informatie is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Daarnaast gebruikt Stedin haar Twitteraccount @Stedin en het Nationaal Storingsnummer (0800-9009) om klanten en geïnteresseerden op de hoogte te houden.

Apps in de Apple Appstore, Google Play en Microsoft stores

De Stedin app voor iPads en iPhones is te vinden in de Appstore van Apple: link
De Android app staat in de Google Play store: link
De Windows App is de Microsoft store: link

Stedin is de onafhankelijke netbeheerder in het meest stedelijke gebied van Nederland: het grootste gedeelte van de provincie Zuid-Holland, inclusief de grootste haven van Europa, en de provincie Utrecht. De organisatie is verantwoordelijk voor ontwikkeling, aanleg, beheer, onderhoud en management van energienetten. Stedin is de schakel tussen ruim 2 miljoen klanten en de energieleveranciers. Het bedrijf staat met 3.100 medewerkers voor veiligheid, kwaliteit en betrouwbaarheid van energietransport. Stedin is gevestigd in Rotterdam.